MijnDELTA
Online TV
Webmail
Beide merken zijn al jaren onderdeel van hetzelfde bedrijf en maken gebruik van hetzelfde stabiele netwerk. We willen onze service en diensten voor internet, televisie en de vaste en mobiele telefoon verder doorontwikkelen en optimaliseren. Door onze krachten te bundelen kunnen we dat sneller doen. Daarom gaan we verder onder één naam: DELTA.
Het DELTA Flexpakket is een pakket voor internet, tv en bellen bij DELTA. Zoals de naam al zegt is het een flexibel pakket. Nadat je pakket is geactiveerd, kun je dit pakket makkelijk zelf wijzigen. Zo bepaal je de internetsnelheid, het aantal tv-zenders en welke belbundel je wilt. Denk je er later toch anders over? Je kunt het pakket elke maand eenvoudig zelf aanpassen.
We zetten onze klanten om beurten over en nemen daar een jaar de tijd voor. Eén maand voordat je overgaat naar het DELTA Flexpakket ontvang je van ons een brief of e-mail. Hierin vind je alle informatie. Ook wanneer jouw DELTA Flexpakket ingaat. Tot die tijd blijf je gebruikmaken van je huidige Caiway-diensten.
We sturen je een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. Wil je weten welk e-mailadres dat is of wil je je e-mailadres wijzigen? Doe dit dan via Mijn Caiway. Als we geen e-mailadres van je hebben, sturen we je een brief.
Eén maand voordat je overgaat naar het DELTA Flexpakket ontvang je van ons alle informatie. Als het beter is om van een betere en toekomstbestendige techniek gebruik te gaan maken, dan laten we dat tegen die tijd weten.
Jazeker. Bij DELTA kan het nóg sneller als je glasvezel hebt. Met het DELTA Flexpakket heb je de keuze uit de snelheden 150 Mbps, 500 Mbps, 1 Gig (1000 Mbps), 4 Gig (4000 Mbps) en Unlimited Glasvezel (8000 Mbps). De down- en uploadsnelheden zijn hierbij hetzelfde. Je internetsnelheid kun je, nadat je DELTA Flexpakket is geactiveerd, maandelijks wijzigen via MijnDELTA.
Regel al je internet-, tv- en vaste-telefoniezaken gemakkelijk zelf. Je kunt eenvoudig je Flexpakket aanpassen, je gegevens direct wijzigen, je facturen snel bekijken en nog véél meer. En wil je snel contact met onze klantenservice? Ook dat kan in de MijnDELTA-app. Wel zo handig!
Om in te kunnen loggen in je MijnDELTA-app of mijndelta.nl, heb je een DELTA-account nodig. Lees hier verder meer informatie en hoe je een account kunt aanmaken.
Ja, je moet eerst MijnDELTA activeren als je gebruik wilt maken van de DELTA TV-app.
Wanneer we aan de slag gaan met het omzetten van je abonnement naar DELTA, kun je tijdelijk even niets wijzigen. Nadat je bent overgegaan naar DELTA, kun je eenvoudig aanpassingen doen in MijnDELTA.
Hoe weet ik of ik nieuwe apparatuur krijg?
Ongeveer een maand voordat je overgaat naar DELTA, heb je een e-mail of brief gekregen. Hierin hebben we je laten weten of je nieuwe apparatuur ontvangt. Kom je er niet uit? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Bij DELTA vinden we het belangrijk dat je veilig kunt internetten. Daarom bieden we een veiligheidspakket aan van F-Secure SAFE:
DELTA Veilig Internet-licenties kun je eenvoudig bestellen via MijnDELTA.
Op de dag van de overstap ontvang je een e-mail van DELTA Veilig Internet om de applicatie voor veilig internetten (F-Secure) snel en gemakkelijk te installeren. Installeer DELTA Veilig Internet binnen 45 dagen om veilig online te blijven. Na 45 dagen verloopt namelijk de link in de e-mail om de applicatie te installeren.
Ja, beide applicaties werken hetzelfde. Alleen het uiterlijk is anders.
De instructie om DELTA Veilig Internet te installeren, vind je via MijnDELTA.
Je e-mail blijft werken zoals je gewend bent. Heb je jouw e-mail al ingesteld op een apparaat, zoals een computer of telefoon? Dan blijft dat gewoon werken. Maak je gebruik van webmail? Dan word je automatisch doorgestuurd naar de webmail van DELTA. Het ziet er anders uit, maar werkt hetzelfde. Je moet alleen één keer opnieuw inloggen met dezelfde gegevens als bij Caiway.
Nee, er is geen installatie nodig. De spamfilter staat standaard aan voor alle mailboxen.
Nee, de spamfilter is een gratis dienst die voor alle DELTA-mailboxen geactiveerd is.
Ja, op deze accounts zijn standaard de spamfilters geactiveerd.
Om het wachtwoord van je e-mailaccount opnieuw aan te maken, log je eerst in op MijnDELTA met je (bestaande)klantcode of gebruikersnaam. Ga naar 'Producten', vervolgens naar 'Internet' en daarna naar 'Beheer je e-mailadressen'. Kies hier het e-mailadres waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen en ga daarna naar 'E-mail instellingen'. Hier kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Je kunt makkelijk tv-kijken met de DELTA TV-app die je downloadt op je Smart TV. Heb je geen Smart TV, dan kun je tv kijken met de tv-ontvanger die aangesloten is op een netwerkkabel. Meer informatie over DELTA Interactieve TV.
De handleiding vind je hier.
Ja, de gemaakte opnames blijven bewaard en kun je weer bekijken met Interactieve TV van DELTA.
Als je tv-kijkt via Caiway Interactieve TV, kun je gebruik blijven maken van dezelfde tv-ontvanger. Deze zal automatisch worden omgezet naar DELTA.
Let op: het kan voorkomen dat de tv aanspringt, zodra je wordt overgezet naar DELTA. Wil je zeker zijn dat de tv niet aanspringt: dan adviseren we je op de dag dat je overgaat naar DELTA, de stekker van de tv uit het stopcontact te halen.
Als je een digitale tv-ontvanger gebruikt (aangesloten op het coax-netwerk) en je hebt het DELTA Basis TV-pakket, dan blijft deze gewoon werken.
Zodra je bent overgezet naar DELTA, bestel je eenvoudig een extra interactieve tv-ontvanger via MijnDELTA.
Als je straks interactieve televisie kijkt via glasvezel en niet meer via de coax-kabel, zal de smartcard niet meer werken. Je kunt je gebruikte spullen van Caiway gratis terugsturen naar: DELTA, Antwoordnummer 17091 - 2650 VK Bleiswijk. Je kunt ze ook inleveren bij een milieustraat bij jou in de buurt.
Het Plus TV pakket heet na omzetting Extra TV. Alle zenders uit het Plus TV pakket zijn aanwezig. Als extra hebben we gratis ESPN1 toegevoegd. Het pakket Extra TV kun je alleen kijken met Interactieve TV van DELTA.
Het Basic TV pakket heet als je overgaat naar DELTA het Basis TV pakket.
Ja, de afstandsbediening van DELTA werkt hetzelfde als de afstandsbediening van Caiway.
Je kijkt nu Interactieve TV van Caiway, waarbij je gebruik maakt van een tv-ontvanger. Deze wordt automatisch omgezet naar DELTA.
Kijk je ook (op een 2e of 3e tv) digitale televisie (via de coax-kabel)? Dan heb je straks alleen toegang tot het DELTA Basis TV-pakket.
De zenders uit de extra tv-pakketten (Extra TV, ESPN Compleet, Ziggo Sport Totaal, Erotiek en Film1), zijn alleen te bekijken met interactieve tv via glasvezel.
Zet je tv aan en zap naar kanaal 555. Zie je het onderstaande testbeeld verschijnen? Dan gebruik je de coax-kabel voor tv-kijken. Via IPTV is deze zender namelijk niet beschikbaar.
Ja dat kan! Zodra je bent overgezet naar DELTA, kun je eenvoudig je pakket aanpassen in MijnDELTA.
Het zenderoverzicht kun je hier bekijken.
GO-diensten voor extra zenderpakketten
Heb je nu een vast telefoonnummer, dan wordt dit telefoonnummer automatisch overgezet naar je DELTA-abonnement. Je hoeft hier niets voor te doen. Indien je een extra vaste telefonie-abonnement (belbundel) hebt, blijft deze behouden. De tarieven vind je hier.
Wil je meer uitleg over je eerste DELTA-factuur? Bekijk dan onderstaande uitlegvideo.
De abonnementskosten voor Caiway betaalde je maandelijks vooruit. Omdat we jouw DELTA-abonnement in laten gaan in de maand waar je al Caiway abonnementskosten over betaald hebt, vindt er een verrekening plaats. Daarom vind je bedragen terug van Caiway én DELTA op de eerste factuur.
Ja, deze blijft ongewijzigd. Als je recht hebt op een korting, blijft deze behouden voor de resterende looptijd.
Ja, je huidige incasso blijft geldig. Je hoeft niets te doen.
Ja, het rekeningnummer blijft hetzelfde.
Ja facturen tot 12 maanden geleden, dus ook facturen van Caiway, kun je in MijnDELTA terugvinden.
Nee, de incassodatum blijft hetzelfde.
Als je binnenkort wordt overgezet naar DELTA, kan het gebeuren dat je na activatie van je DELTA-abonnement nog een factuur van Caiway ontvangt. Geen zorgen, wij verrekenen de vooruitbetaalde Caiway-kosten automatisch op je eerste factuur van DELTA. Vanaf je tweede DELTA-factuur zie je alleen de kosten terug van je DELTA-abonnement.
Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.