Kies je webmail

Apparatuur retour sturen

De apparatuur die je ontvangen hebt van DELTA is vaak in bruikleen of huur. Na opzegging of aanpassing van jouw abonnement krijg je van ons een bericht met alle apparatuur die wij terug verwachten. Doe je dit niet dan kunnen we hiervoor kosten in rekening brengen.

Wij sturen per apparaat een e-mail of brief die wij graag retour willen ontvangen. Dit zijn o.a. modem, router, stroomadapter, afstandsbediening en/of tv-ontvanger. Uitzonderingen zijn smartcards en accessoires als kabels en splitters. Die hoeven dus niet worden opgestuurd.

Stuur de apparatuur binnen 14 dagen na afloop of aanpassing van uw abonnement in een goed afgesloten doos naar ons retouradres. Vergeet niet het retourformulier toe te voegen bij uw zending en stuur het pakket naar onderstaand adres. 

Wanneer je een retourzending afgeeft bij PostNL krijg je een Track & Trace code waarmee je je zending kunt volgen vanaf het pakketpunt tot aan ons retourcentrum.


Bewaar dit bewijs goed

Retouradres

Stuur het pakket kosteloos naar dit adres:

Apparatuur retour t.b.v. DELTA
Antwoordnummer 17091
2650VK Bleiswijk

Download retourformulier

Ook defecte apparatuur vragen wij terug te sturen in het kader van duurzaamheid kijken we welke onderdelen we kunnen hergebruiken. 

Neem contact met onze klantenservice op.

Heb je apparatuur al retour gestuurd, dan hebben de herinneringsbrief en je retourpakket elkaar gekruist. Het verwerken van je retourzending kan 2 weken in beslag nemen.

Je ontvangt van ons een bevestiging zodra jouw pakket ontvangen is. Mocht je dan nog steeds niets vernomen hebben neem dan contact met onze klantenservice.

Het is niet mogelijk om apparatuur te retourneren in een DELTA-winkel of verkooppunt. Je kunt apparatuur kosteloos naar ons toe sturen.

In sommige gevallen leveren we deze service. De monteur zal in dat geval zorgdragen dat het modem in onze magazijn terecht komt. Ook hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail.

Je ontvangt de herinnering of factuur per e-mail. Is je e-mailadres bij ons niet bekend? Dan ontvang je een brief.

Wij brengen 75,- per apparaat in rekening als je na 60 dagen beëindiging van het contract apparatuur niet retour hebt gestuurd.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.