Kies je webmail

Problemen met e-mail

Ontvangen of verzenden

Lukt het niet om e-mail te ontvangen of verzenden? Daar zijn verschillende oplossingen voor. Soms ligt het niet aan de e-mail zelf, bijvoorbeeld als er een internetstoring is. Dit kun je makkelijk controleren door een internetbrowser te openen en naar een website te surfen. Werkt dat niet, dan is er een probleem met de internetverbinding. Bekijk deze pagina om te zien hoe je dit kan oplossen.

Werkt internet wel, maar e-mail niet? Vaak is dit op te lossen door je e-mailaccount opnieuw in te stellen. Volg daarvoor het stappenplan e-mail instellen.

Instellen op pc of laptop  Instellen op mobiel of tablet

Mailbox vol

Is je mailbox vol? Geen probleem, dat lossen we gemakkelijk samen op door ruimte vrij te maken in je mailbox. Voer de volgende stappen uit om de grootste mailtjes uit je mailbox te verwijderen:

  • Ga naar Zeelandnet of DELTA webmail en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Sorteer in het volgende scherm je berichten op 'Grootte'.
  • Controleer goed of er mailtjes zijn die je graag wilt bewaren. Selecteer dan de e-mails die je niet wilt bewaren.
  • Klik op 'Verwijderen' om de mailtjes te verwijderen.
  • Er is nu opslagruimte vrijgemaakt, je kunt weer verder mailen!

Is je inbox helemaal vol en lijkt het wel onmogelijk om je e-mails te verwijderen? Geen paniek. Neem gerust contact op met onze klantenservice en vraag ons of we je inbox willen legen.

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25 Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.