Kies je webmail

Problemen met e-mail

Ontvangen of verzenden

Lukt het niet om e-mail te ontvangen of verzenden? Daar zijn verschillende oplossingen voor. Soms ligt het niet aan de e-mail zelf, bijvoorbeeld als er een internetstoring is. Dit kun je makkelijk controleren door een internetbrowser te openen en naar een website te surfen. Werkt dat niet, dan is er een probleem met de internetverbinding. Bekijk deze pagina om te zien hoe je dit kan oplossen.

Werkt internet wel, maar e-mail niet? Vaak is dit op te lossen door je e-mailaccount opnieuw in te stellen. Volg daarvoor het stappenplan e-mail instellen.

Instellen op pc of laptop  Instellen op mobiel of tablet

 

Problemen met het versturen van een bijlage

Wil je een e-mail met bijlagen versturen? Let dan op het volgende:

  • We accepteren alleen afbeeldingen en documenten. Andere bestanden worden automatisch geblokkeerd.
  • Per bijlage mag je maximaal 10 MB versturen, en in totaal 25 MB per e-mail.

Soms kunnen beveiligingsprogramma's of plugins van clouddiensten problemen veroorzaken. Enkele tips:

  • Controleer de instellingen van je beveiligingssoftware als bijlagen niet verwerkt worden.
  • Schakel plugins van OneDrive of Google Drive uit als ze het verzenden belemmeren.

Mailbox leeg of vol

Is je mailbox helemaal leeg en komen er ook geen nieuwe e-mails binnen? Dan worden de ontvangen e-mails waarschijnlijk weggehaald door een apparaat. Stel in dit geval het wachtwoord opnieuw in om onbekende apparaten uit te sluiten. Bekijk hier ons stappenplan voor het wijzigen van je wachtwoord.

Is je mailbox vol? Geen probleem, dat lossen we gemakkelijk samen op door ruimte vrij te maken in je mailbox. Voer de volgende stappen uit om de grootste mailtjes uit je mailbox te verwijderen:

  • Ga naar webmail en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Sorteer in het volgende scherm je berichten op 'Grootte'.
  • Controleer goed of er mailtjes zijn die je graag wilt bewaren. Selecteer dan de e-mails die je niet wilt bewaren.
  • Klik op 'Verwijderen' om de mailtjes te verwijderen.
  • Er is nu opslagruimte vrijgemaakt, je kunt weer verder mailen!

Is je inbox helemaal vol en lijkt het wel onmogelijk om je e-mails te verwijderen? Geen paniek. Neem gerust contact op met onze klantenservice en vraag ons of we je inbox willen legen.

E-mailadres geblokkeerd

Kun je niet inloggen omdat je e-mailadres geblokkeerd is? Geen zorgen, we helpen je graag! We blokkeren een adres alleen als er in korte tijd veel spam is verstuurd. Dit kan betekenen dat iemand toegang heeft gekregen tot je account.

Je kunt eenvoudig weer inloggen door een nieuw wachtwoord aan te maken. We raden je wel aan om onze tips tegen spam, phishing en virussen te lezen. Zo voorkom je problemen in de toekomst.

Nieuw wachtwoord maken  Tips voor spam, phishing en virusvrij

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
icon phone
Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.