MijnDELTA
Online TV
Webmail
Lukt het niet om e-mail te ontvangen of verzenden? Daar zijn verschillende oplossingen voor. Soms ligt het niet aan de e-mail zelf, bijvoorbeeld als er een internetstoring is. Dit kun je makkelijk controleren door een internetbrowser te openen en naar een website te surfen. Werkt dat niet, dan is er een probleem met de internetverbinding. Bekijk deze pagina om te zien hoe je dit kan oplossen.
Werkt internet wel, maar e-mail niet? Vaak is dit op te lossen door je e-mailaccount opnieuw in te stellen. Volg daarvoor het stappenplan e-mail instellen.
Wil je een e-mail met bijlagen versturen? Let dan op het volgende:
Soms kunnen beveiligingsprogramma's of plugins van clouddiensten problemen veroorzaken. Enkele tips:
Is je mailbox helemaal leeg en komen er ook geen nieuwe e-mails binnen? Dan worden de ontvangen e-mails waarschijnlijk weggehaald door een apparaat. Stel in dit geval het wachtwoord opnieuw in om onbekende apparaten uit te sluiten. Bekijk hier ons stappenplan voor het wijzigen van je wachtwoord.
Is je mailbox vol? Geen probleem, dat lossen we gemakkelijk samen op door ruimte vrij te maken in je mailbox. Voer de volgende stappen uit om de grootste mailtjes uit je mailbox te verwijderen:
Is je inbox helemaal vol en lijkt het wel onmogelijk om je e-mails te verwijderen? Geen paniek. Neem gerust contact op met onze klantenservice en vraag ons of we je inbox willen legen.
Kun je niet inloggen omdat je e-mailadres geblokkeerd is? Geen zorgen, we helpen je graag! We blokkeren een adres alleen als er in korte tijd veel spam is verstuurd. Dit kan betekenen dat iemand toegang heeft gekregen tot je account.
Je kunt eenvoudig weer inloggen door een nieuw wachtwoord aan te maken. We raden je wel aan om onze tips tegen spam, phishing en virussen te lezen. Zo voorkom je problemen in de toekomst.