Kies je webmail

Bestellen en ontvangen

Alles over bestellen en ontvangen van DELTA Mobiel

Telefoon

We bieden verschillende mobiele telefoons aan in combinatie met een mobiel abonnement. Bekijk hier ons aanbod aan mobiele telefoons.

Ja, het is mogelijk om een telefoon aan te schaffen met telefoonkrediet. Dit kan alleen in combinatie met een 2-jarig mobiel abonnement. Wij bieden kredieten aan tot €1.000. Wij rekenen daar geen extra rente kosten voor.

We versturen je telefoon binnen drie werkdagen (mits op voorraad) nadat deze volledig betaald is of nadat we de getekende kredietovereenkomst retour hebben ontvangen. Je ontvangt hiervoor een Track & Trace via e-mail.

Zodra jouw bestelling is goedgekeurd, sturen wij jouw toestel zo snel mogelijk op. Het is helaas niet mogelijk om zelf een bezorgmoment uit te kiezen. Al onze pakketten worden aangetekend verstuurd met Track & trace code, die we per e-mail toesturen. Middels een link in de Track & Trace e-mail, kun je wel aangeven of je jouw telefoon liever bij een DHL ServicePoint wilt ophalen, of dat we een andere keer bij je langskomen. Je kunt dan eenvoudig een nieuwe afspraak maken.

Neem contact op met onze klantenservice.

Simkaart

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond gaan wij direct aan de slag. Wij controleren de bestelling en keuren hem goed. We versturen je simkaart binnen 3 werkdagen. In de winkel krijg je jouw simkaart gelijk mee.

Heb je ook een mobiele telefoon besteld? We versturen je telefoon binnen drie werkdagen (mits op voorraad) nadat deze volledig betaald is of nadat we de getekende kredietovereenkomst retour hebben ontvangen. Je ontvangt hiervoor een Track & Trace via e-mail.

Heb je gekozen voor een nieuw mobiel nummer? Dan kan je zelf de ingangsdatum van je abonnement kiezen. De startdatum moet wel binnen één maand na je bestelling liggen. Heb je gekozen om je nummer mee te nemen? Dan bepaalt jouw vorige provider de ingangsdatum van je nieuwe nummer. Houd wel rekening met een opzegtermijn van ongeveer één maand.

Een nieuwe simkaart vraag je zelf aan via MijnDELTA Mobiel of via de klantenservice. Bij diefstal of verlies kun je ook de oude simkaart laten blokkeren. Voor het versturen van een nieuwe simkaart worden kosten in rekening gebracht. Wij zorgen ervoor dat je nummer ook weer beschikbaar is op je nieuwe simkaart.

Als je je simkaart kwijt bent maar wel denkt dat je hem nog terug gaat vinden, kun je er voor kiezen om alleen je simkaart te laten blokkeren en nog geen nieuwe simkaart aan te vragen.

Een nieuwe simkaart wordt binnen 3 werkdagen bij jou thuis bezorgd. Heb je na deze tijd je simkaart nog niet binnen? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij blokkeren dan de simkaart die niet aangekomen is en sturen gratis een nieuwe op.

Op de opgegeven ingangsdatum word je simkaart automatisch geactiveerd. We houden je per e-mail op de hoogte.

Nummerbehoud

Dat kan! Als je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, dien je bij het afsluiten van het abonnement nummerbehoud aan te vragen. Daarna zullen wij alles (inclusief opzegging van jouw huidige abonnement bij een andere telecom provider) voor je regelen. Uit veiligheidsoverwegingen sturen wij nog wel per SMS, een unieke vijfcijferige code naar jouw huidige simkaart. Deze code moet je online invoeren, om jouw nummerbehoud aanvraag te bevestigen. We zullen je per e-mail informeren waar je die code kunt invullen en over de vervolgstappen.

Het nummer dat je gebruikt bij je huidige provider kun je zorgeloos meenemen naar een DELTA Mobiel abonnement. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Doorloop dan de volgende stappen:

Stap 1: Verificatiecode
Op het moment dat jouw aanvraag voor DELTA Mobiel is verwerkt ontvang je een verificatiecode per sms op je huidige telefoonnummer (op de simkaart van je huidige provider). Zorg ervoor dat je mobiele toestel opgeladen is en dat je de oude simkaart nog in je toestel hebt.
Let erop dat de code 15 minuten geldig is. Is de code verlopen? Geen enkel probleem, druk op onderstaande knop om een nieuwe verificatiecode aan te vragen.
Wil je een nieuwe verificatiecode aanvragen? Dat kan hier.

Stap 2: Invoeren van de verificatiecode
Zit je klaar met je toestel? Wanneer je de vijfcijferige verificatiecode per sms ontvangen hebt, kun je deze code via onderstaande knop doorgeven. Op deze manier kunnen wij de huidige provider van je mobiele abonnement informeren dat je over gaat naar DELTA Mobiel.
Geef hier je verificatiecode door.

Stap 3: Bevestiging per e-mail
Wanneer de verificatiecode is doorgegeven zal de huidige provider van je mobiele abonnement toestemming geven om het nummer over te dragen aan DELTA Mobiel.
Je ontvangt binnen twee werkdagen een e-mail met de startdatum van je abonnement. Heb je de e-mail niet ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mail.

Stap 4: Overdracht van het telefoonnummer
Heb je de e-mail ontvangen met de startdatum van je nieuwe contract? Op deze datum gaat je nieuwe DELTA Mobiel abonnement in.
Heb je geen bereik meer met je huidige simkaart van je oude provider? Dan ben je over naar DELTA Mobiel en kun je je DELTA -Simkaart gebruiken. Het abonnement bij je oude provider hebben wij voor je opgezegd.
Dat is afhankelijk van het type abonnement dat je op dit moment hebt bij je huidige provider. Als je een prepaid simkaart hebt, kan nummerbehoud de volgende werkdag al worden uitgevoerd. Heb je een abonnement, dan bepaalt jouw huidige provider wanneer wij het nummer mogen overnemen. Ga uit van minimaal één maand opzegtermijn.
Dat is afhankelijk van het type abonnement dat je op dit moment hebt bij je huidige provider. Als je een prepaid simkaart hebt, kan nummerbehoud de volgende werkdag al worden uitgevoerd.
Heb je een abonnement, dan bepaalt jouw huidige provider wanneer wij het nummer mogen overnemen. Ga uit van minimaal één maand opzegtermijn.

Nee, er zijn geen kosten verbonden aan nummerbehoud.

Ja, je moet alleen nog online bevestigen dat jij de eigenaar bent van dit 06-nummer. Dat kan, doordat wij per SMS een unieke vijfcijferige code naar jouw huidige simkaart sturen. Deze code moet je online invoeren. We sturen hiervoor de instructies per e-mail. We houden je ook per e-mail op de hoogte van de vervolgstappen.

Tijdelijke bundels

Je vindt het volledige aanbod van tijdelijke bundels in de DELTA Mobiel-app.

Een tijdelijke bundel is 30 dagen geldig.

Ja, je de tijdelijke bundel ook in de EU (zone 1) gebruiken. Buiten de EU berekenen we andere tarieven. Check hiervoor het tarievenoverzicht.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.