MijnDELTA
Webmail
Alles over bestellen en ontvangen van DELTA Mobiel
We bieden verschillende mobiele telefoons aan in combinatie met een mobiel abonnement. Bekijk hier ons aanbod aan mobiele telefoons.
Ja, het is mogelijk om een telefoon aan te schaffen met telefoonkrediet. Dit kan alleen in combinatie met een 2-jarig mobiel abonnement. Wij bieden kredieten aan tot €1.000. Wij rekenen daar geen extra rente kosten voor.
We versturen je telefoon binnen drie werkdagen (mits op voorraad) nadat deze volledig betaald is of nadat we de getekende kredietovereenkomst retour hebben ontvangen. Je ontvangt hiervoor een Track & Trace via e-mail.
Zodra jouw bestelling is goedgekeurd, sturen wij jouw toestel zo snel mogelijk op. Het is helaas niet mogelijk om zelf een bezorgmoment uit te kiezen. Al onze pakketten worden aangetekend verstuurd met Track & trace code, die we per e-mail toesturen. Middels een link in de Track & Trace e-mail, kun je wel aangeven of je jouw telefoon liever bij een DHL ServicePoint wilt ophalen, of dat we een andere keer bij je langskomen. Je kunt dan eenvoudig een nieuwe afspraak maken.
Neem contact op met onze klantenservice.
Heb je gekozen voor een nieuw mobiel nummer? Dan kan je zelf de ingangsdatum van je abonnement kiezen. De startdatum moet wel binnen één maand na je bestelling liggen. Heb je gekozen om je nummer mee te nemen? Dan bepaalt jouw vorige provider de ingangsdatum van je nieuwe nummer. Houd wel rekening met een opzegtermijn van ongeveer één maand.
Een nieuwe simkaart wordt binnen 3 werkdagen bij jou thuis bezorgd. Heb je na deze tijd je simkaart nog niet binnen? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij blokkeren dan de simkaart die niet aangekomen is en sturen gratis een nieuwe op.
Op de opgegeven ingangsdatum word je simkaart automatisch geactiveerd. We houden je per e-mail op de hoogte.
Dat kan! Als je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, dien je bij het afsluiten van het abonnement nummerbehoud aan te vragen. Daarna zullen wij alles (inclusief opzegging van jouw huidige abonnement bij een andere telecom provider) voor je regelen. Uit veiligheidsoverwegingen sturen wij nog wel per SMS, een unieke vijfcijferige code naar jouw huidige simkaart. Deze code moet je online invoeren, om jouw nummerbehoud aanvraag te bevestigen. We zullen je per e-mail informeren waar je die code kunt invullen en over de vervolgstappen.
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan nummerbehoud.
Ja, je moet alleen nog online bevestigen dat jij de eigenaar bent van dit 06-nummer. Dat kan, doordat wij per SMS een unieke vijfcijferige code naar jouw huidige simkaart sturen. Deze code moet je online invoeren. We sturen hiervoor de instructies per e-mail. We houden je ook per e-mail op de hoogte van de vervolgstappen.
Je vindt het volledige aanbod van tijdelijke bundels in de DELTA Mobiel-app.
Een tijdelijke bundel is 30 dagen geldig.
Ja, je de tijdelijke bundel ook in de EU (zone 1) gebruiken. Buiten de EU berekenen we andere tarieven. Check hiervoor het tarievenoverzicht.
Bezig met ophalen gegevens