MijnDELTA
Online TV
Webmail
Alles voor je pakket, producten en extra’s voor DELTA Internet, televisie en vaste telefonie vind je in de MijnDELTA-app of MijnDELTA. Je regelt aanpassingen snel en eenvoudig, waar en wanneer je maar wilt. Je kunt er ook je persoonlijke gegevens wijzigen.
Je wilt je internetsnelheid verhogen of verlagen? Of internetapparaten zoals laptop en telefoon extra beveiligen met F-secure? Met enkele drukken op de knop is je Flexpakket gewijzigd. Ook het stopzetten of verlengen van je internetabonnement is zo geregeld.
Ga hiervoor in MijnDELTA-app of MijnDELTA naar 'Producten' en kies bij 'Internet' voor 'Flexpakket wijzigen'.
Al klant met Internet van DELTA en je wilt er een TV-abonnement bij? Dat is in MijnDELTA binnen een paar klikken geregeld. Ook als je van abonnement wilt wisselen tussen Basis TV, Extra TV of Unlimited Entertainment.
Wil je je TV-abonnement opzeggen? Log dan in op MijnDELTA om te zien wat er kan. Wanneer je het abonnement kan opzeggen, hangt namelijk af van wanneer je het hebt afgesloten.
Goed om te weten: als je opzegt, vragen we je om de TV-apparaten die je te leen hebt terug te sturen. Hoe je dat doet, leggen we je tegen die tijd uit.
Ga hiervoor in MijnDELTA-app of MijnDELTA naar 'Producten' en kies bij 'Televisie voor 'Flexpakket wijzigen'.
Je breidt je TV-abonnement makkelijk uit met een van onze extra zenderpakketten. Bekijk de pakketten en zet ze zelf aan of uit in MijnDELTA, wanneer je maar wilt. Voor de zenderpakketten geldt een opzegtermijn van één maand.
Ga hiervoor in MijnDELTA-app of MijnDELTA naar 'Producten' en kies bij 'Televisie' voor 'Flexpakket wijzigen'.
Overal in huis televisie kijken? Bestel een extra tv-ontvanger. Je kunt er maximaal vier voor één huishouden bestellen.
Juist een TV-ontvanger op Mediabox over? Retourneren is ook zo geregeld.
Ga hiervoor in MijnDELTA-app of MijnDELTA naar 'Producten' en kies bij 'Televisie' voor 'Flexpakket wijzigen'.
Een huis met supersnelle wifi? Dat kan met de Deco mesh wifi-punten van DELTA. Bestel zelf makkelijk tot drie wifi-punten in MijnDELTA. De wifi-punten zorgen voor een sterker signaal met een groter bereik.
Meteen maar even regelen? Ga hiervoor in MijnDELTA-app of MijnDELTA naar 'Producten' en kies bij 'Internet' voor 'Flexpakket wijzigen'.
Bel je de laatste tijd een stuk meer of juist minder? Pas dan je Vast Bellen-abonnement aan. Dat doe je zelf in MijnDELTA. Snel geregeld.
Ga hiervoor in MijnDELTA-app of MijnDELTA naar 'Producten' en kies bij 'Vast bellen' voor 'Flexpakket wijzigen'.
Uitleg over je contract vind je terug in MijnDELTA-app en MijnDELTA.
Dat hangt af van het soort wijziging. Meestal wordt je wijziging direct verwerkt. Soms duurt het iets langer, bijvoorbeeld als er nieuwe hardware geleverd moet worden of als we het handmatig moeten regelen. In dat geval kan het tot vijf werkdagen duren. Wordt het automatisch verwerkt? Dan is alles meestal binnen 15 minuten geregeld. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail zodra de wijziging verwerkt is.
Weet je niet meer wat je inloggegevens zijn? Ga dan naar Inloggegevens vergeten. Vul het e-mailadres in dat gekoppeld is aan het MijnDELTA-account. Vink daarna 'Wachtwoord vergeten' aan. Je krijgt een e-mail om het wachtwoord te resetten.