Kies je webmail

Contractovername

Contractovername

Ga je trouwen, samenwonen of scheiden? Dan kun je de naam op het contract veranderen. Dit kan ook als de contracteigenaar overlijdt of verhuist, maar het abonnement actief blijft onder een andere naam.
Het wijzigen van de naam op het contract kan alleen als het modem of smartcard op het huidige adres blijft met hetzelfde abonnement. Ook mag het abonnement niet geblokkeerd zijn vanwege een betalingsachterstand.

Je kunt de wijziging doorgeven door het wijzigingsfomulier te downloaden en ingevuld aan ons terug te sturen per e-mail.

Let op: je krijgt een nieuw wachtwoord voor Mijn DELTA.

Download wijziging tenaamstellingsformulier

Download contractovernameformulier

Overlijden

Wil je een contract overnemen of beëindigen in verband met een overlijden? Op de pagina opzeggen bij overlijden vind je de belangrijkste informatie.

Opzeggen bij overlijden

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Even geduld aub

Bezig met ophalen gegevens

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25 Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.