Kies je webmail

Betaalachterstand

Heb je je rekening niet op tijd betaald? Dan starten we het incassotraject op. Natuurlijk doen we dat liever niet. Tijdens het incassotraject krijg je twee betaalherinneringen van ons. Daar komen na blokkade van de diensten extra kosten bij, omdat het incassoproces veel tijd en geld kost. Die kosten zijn wettelijk bepaald.

Ik betaal via automatische incasso

Zo verloopt het traject:
  • Eerste herinnering
    Als de automatische incasso mislukt of als je de automatische incasso storneert, versturen we de eerste herinnering. Deze herinnering is kosteloos en heeft een betaaltermijn van 15 dagen.

  • Tweede herinnering
    Direct na verloop van de betaaltermijn van de eerste herinnering, sturen we een tweede herinnering. De tweede herinnering heeft een betaaltermijn van 15 dagen. Binnen die termijn moet je de openstaande rekening betalen.

  • Overdracht naar incassobureau
    19 dagen na het uitblijven van betaling dragen we de achterstallige facturen over aan het incassobureau. Vanaf het moment dat het incassobureau de facturen heeft overgenomen, neem je contact op met dat bureau:

    Cannock 010-2051795
  • Blokkade van de diensten
    Betaal je het openstaande bedrag niet op tijd? Dan blokkeren we je diensten. Je kunt dan niet meer televisie kijken, internetten en bellen met je vaste telefoon*. Zorg dat je binnen 15 dagen na het blokkeren alsnog betaalt, zo voorkom je extra kosten en dat je abonnement wordt beëindigd.

    *Zijn je diensten afgesloten en heb je Bellen van DELTA? Dan kun je een paar nummers nog wel bereiken:
    - 112
    - 0900-8844


  • Beëindigen abonnement
    Wanneer betaling na blokkade uitblijft, beëindigen wij het abonnement. De vordering blijft dan in handen van onze incassopartner Cannock.

Ik betaal via handmatige overschrijving

Zo verloopt het traject:
  • Eerste herinnering
    Na het vervallen van de betaaltermijn op de factuur, versturen we de eerste herinnering. Deze herinnering is kosteloos en heeft een betaaltermijn van 15 dagen.

  • Tweede herinnering
    Direct na verloop van de betaaltermijn van de eerste herinnering, sturen we een tweede herinnering.  De tweede herinnering heeft een betaaltermijn van 15 dagen. Binnen die termijn moet je de openstaande rekening betalen.

  • Overdracht naar incassobureau
    19 dagen na het uitblijven van betaling dragen we de openstaande facturen over aan het incassobureau. Vanaf het moment dat het incassobureau de facturen heeft overgenomen, neem je contact op met dat bureau om de betaalmogelijkheden te bespreken:

    Cannock 010-2051795
  • Blokkade van de diensten
    Betaal je het openstaande bedrag niet op tijd? Dan blokkeren we je diensten. Je kunt dan niet meer televisie kijken, internetten en bellen met je vaste telefoon*. Zorg dat je binnen 15 dagen na het blokkeren alsnog betaalt, zo voorkom je extra kosten en dat je abonnement wordt beëindigd. 

    *Zijn je diensten afgesloten en heb je Bellen van DELTA? Dan kun je een paar nummers nog wel bereiken:
    - 112
    - 0900-8844


  • Beëindigen abonnement
    Wanneer betaling na blokkade uitblijft, beëindigen wij het abonnement. De vordering blijft dan in handen van onze incassopartner Cannock.

Deblokkeren van je diensten

Als je betaalt nadat je diensten zijn geblokkeerd, verwerken wij de betaling op de eerst volgende werkdag. Daarna sluiten we je automatisch opnieuw aan. Het deblokkeren van je diensten is kosteloos.

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25 Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.