Kies je webmail

Factuur betalen

Heb je vragen over het betalen van je facturen? We helpen je graag op weg! Op deze pagina vind je informatie over het aanpassen van je betaalwijze, het wijzigen van je rekeningnummer en wat je kunt doen bij een betaal achterstand. Zo heb je altijd controle over je betalingen.

Facturen inzien

Direct je facturen inzien? Gebruik dan onze MijnDELTA-app of kijk op MijnDELTA.

Zo kun je betalen

Automatische incasso

Automatische incasso

Met een automatische incasso betaal je altijd op tijd. Bovendien scheelt het een hoop papier, en dat is goed voor het milieu.

Wij incasseren maandelijks je abonnementsgeld. Heb je internet via de kabel? Dan incasseren wij rond de 25e van de maand. Heb je internet via glasvezel? Dan incasseren wij rond de 23e van de maand.

Handmatige overschrijving

Handmatige overschrijving

Vermeld bij het overmaken van de factuur naast het bedrag en rekeningnummer ook je klant- en factuurnummer. Deze vind je op je factuur.

In de MijnDELTA-app kan je de betaalwijze aanpassen van handmatige betaling naar een automatische incasso.

Rekeningnummer aanpassen

Rekeningnummer aanpassen

In de MijnDELTA-app pas je eenvoudig je rekeningnummer aan onder 'Profiel' en dan 'Betaalgegevens'. Je verzoek wordt binnen een paar dagen verwerkt.

Betaalachterstand

Heb je een herinnering of brief ontvangen? We geven je graag meer duidelijkheid, zodat je extra kosten kan voorkomen.

Meer informatie

Veelgestelde vragen

Heb je op de factuur een tijdelijke actiekorting lopen? Dan staat er bij de dienst vermeld hoelang de korting geldig is. Als de actiekorting periode is afgelopen, dan zal de prijs worden aangepast naar het gebruikelijke bedrag. 

Het kan zijn dat de korting niet tot het einde van de maand loopt. Als de actiekorting van één maand bijvoorbeeld is begonnen op de 15e van de maand, dan zal de korting in de volgende maand ook eindigen op de 15e. 

Mogelijkheden voor uitstel van betaling of betalingsregeling bespreken wij graag telefonisch. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. 

Voor je DELTA Mobiel-abonnement is er geen betalingsregeling mogelijk. 

Wanneer facturen na herhaalde herinneringen niet betaald zijn, worden de diensten geblokkeerd. Hierover ontvang je een brief met een overzicht van de openstaande facturen van onze incassopartner Cannock. Deze kun je ook in de MijnDELTA-app bekijken. 

Als je binnen 15 dagen na dagtekening van de brief van Cannock alsnog betaalt, voorkom je extra kosten én dat je abonnement wordt beëindigd. Deblokkering van de diensten vindt uiterlijk binnen 2 werkdagen na de betaling plaatst. 

Bekijk hier meer informatie over een betalingsachterstand. 

Je openstaande saldo van je facturen vind je gemakkelijk terug door in te loggen in je MijnDELTA-app en bovenin te klikken op 'Facturen'.  

Voor het openstaande bedrag van je Mobiel factuur kijk je in de DELTA Mobiel-app onder 'Factuur'. 

Met een automatische incasso schrijven wij maandelijks je factuurbedrag af rond de 23e van de maand. De afschrijving bij het Mobiel abonnement is rond de 26e. 

Deze datum kun je niet aanpassen. 

Oplossing niet gevonden?

Chat met ons

Heeft onze informatie je geholpen?

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.