Kies je webmail

Welkom bij DELTA!

Geniet van supersnel internet en haarscherpe tv

Dit is DELTA

We hebben de belangrijkste dingen voor je op een rij gezet. Bekijk hier wat je van ons kunt verwachten en wat de mogelijkheden zijn.

Zo word je klant

Van een nieuwe aansluiting tot gratis overstappen.

Productaanbod

Op de bestelpagina van DELTA zie je direct welke producten er op jouw adres beschikbaar zijn. Stel eenvoudig je eigen pakket samen met supersnel internet, interactieve televisie en bekijk meteen wat je betaalt.

Extra zenders erbij? Ook dat regel je gewoon zelf.

Bekijk het aanbod

Overstappen

Wil je overstappen naar DELTA? Goed idee. Wij regelen het voor je.

Liever zelf opzeggen? Download de opzegbrief

Tip: check vooraf je contract en opzegtermijn om dubbele kosten te voorkomen.

Meer weten?

Meer over overstappen

Nieuwbouwhuis

Woon je in een nieuwbouwwoning? Controleer dan eerst via onze website of er al een aansluiting aanwezig is.

Is dit niet het geval, woon je in Zeeland en ligt er bij jou nog geen glasvezel? Vraag dan hier een kabelaansluiting aan.

Ligt er al glasvezel? Controleer dan of de glasvezelaansluiting al gereed is.

 

Je eigen DELTA-account
beheer zelf je diensten

Je hebt een DELTA-account nodig om gebruik te maken van interactieve tv, de tv-app en MijnDELTA. Maak daarom meteen je account aan met het klantnummer uit de bevestiging.

Op MijnDELTA beheer je zelf al je digitale diensten. Dit is ook de plek om gegevens te wijzigen, betalingen in te zien of een extra pakket aan te vragen.

Maak een account aan

Installatie door erkende monteurs

De installatie afspraak inplannen

Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek een installatieafspraak te maken op een tijdstip dat je het beste uitkomt. We houden je per mail en sms op de hoogte van de afspraak. Op de dag zelf moet er een meerderjarig persoon aanwezig zijn.

De afspraak

Op de dag van de afspraak krijg je een sms'je met de specifieke tijd waarop de monteur langskomt.

Geen huis is hetzelfde. Het kan dus gebeuren dat onze monteur extra kabels of apparatuur nodig heeft om de boel in orde te maken. De monteur overlegt met je over de mogelijkheden en geeft de extra kosten aan.

Wat de monteur doet

De monteur sluit het modem aan, als er gekozen is voor interactieve televisie en wifi-unten sluit de monteur ook één ontvanger aan en de wifi-punten.

De eerste keer je producten gebruiken

E-mail

Stel je wachtwoord in om je e-mailaccount te activeren. Klik in het MijnDELTA-menu op Zelf regelen en Beheer e-mailadressen. Klik daarna op het slotje en stel je wachtwoord in. Op MijnDELTA kun je ook een extra e-mailadres toevoegen.

Beheer je e-mail

Producten instellen

Op MijnDELTA stel je eenvoudig de volgende producten in:

  • Wifispots
  • Veilig internet
  • Geheim nummer of nummerblokkering
  • Extra tv-zenders

Beheer je producten

De verhuizing van je vaste telefoonnummer

Maak je gebruik van vaste telefonie en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je in de meeste gevallen op de dag van installatie al bellen met je vertrouwde telefoonnummer. Je ontvangt van ons een e-mail en sms zodra we starten met de verhuizing en als deze is gelukt.

Goed om te weten: Je gesprekskosten worden altijd achteraf in rekening gebracht. Benieuwd naar de specificatie? Ook die bekijk je via MijnDELTA.

Storing?

Geen internet? Blokken in beeld? Niets aan de hand: download hier onze eerste hulp bij storingen.

Eerste hulp bij storingen

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.