Kies je webmail

Wil je opzeggen?

Jammer dat je gaat. Je opzegging doe je bij voorkeur door met ons te bellen. 

Telefonisch contact

Je kunt ons bereiken op:

Telefoonnummer 0118 - 22 55 75
Zeg in het keuzemenu: "Ik wil opzeggen".

Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag: 9:00 uur - 21:00 uur
Zaterdag: 10:00 uur - 16:00 uur

Liever teruggebeld worden?

Vul dan het bel-mij-terug formulier in en we bellen je zo snel mogelijk terug. 

Naar het formulier

Opzeggen of aanpassen

Wil je opzeggen omdat je wensen zijn veranderd? Vaak kunnen we daaraan tegemoetkomen. Sneller internet? Meer of juist minder TV-zenders? Onderzoek samen met onze specialisten de vele opties, voordat je de knoop doorhakt.

Opzeggen na overlijden

Op Wat te doen bij overlijden lees je hoe je het contract van de overledene opzegt. We zetten alles op alles om dit zo eenvoudig mogelijk te maken, want deze periode is al zwaar en emotioneel genoeg.

Zenderpakket wijzigen

Wil je alleen een extra zenderpakket opzeggen? Dan hoef je niet te bellen. Je kunt dat via MijnDELTA gewoon zelf regelen.

Tip: dit kan ook via de chat! Onderzoek samen met onze specialisten de vele opties via de chat op onze klantenservice pagina.

Verhuizen: opzeggen of niet?

Meestal kan je DELTA-abonnement gewoon met je meeverhuizen en is opzeggen dus niet nodig! Daarnaast is een verhuizing het perfecte moment om te checken of je pakket nog past bij je nieuwe woonsituatie. Neem contact met ons op en we kijken samen hoe we je verhuizing het beste kunnen aanpakken.

Online opzeggen

Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraag duurt ongeveer twee weken.

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.