Vragen

Wij helpen je graag op weg. Op deze pagina geven we je informatie voor het beantwoorden van je vraag of
het verhelpen van een storing.

hoed

   

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wij helpen je graag verder. Bekijk de veelgestelde vragen.

 

Naar de veelgestelde vragen

Zijn de zenderpakketten maandelijks opzegbaar? 

Alle extra zenderpakketten zijn bij DELTA maandelijks opzegbaar. De flexibele opzegvoorwaarden geven je de mogelijkheid om een zenderpakket uit te proberen en zo te ontdekken waar je het liefst naar kijkt. Pakketten lopen bij het uitblijven van opzegging gewoon door, hier hoef je niets voor te doen. Houd rekening met een maand opzegtermijn.

Wat zijn de contactgegevens van DELTA?

Bel of mail naar DELTA. Bellen kan naar 0118 22 55 85 (normaal tarief). Ons mailadres is info@DELTAglasvezel.nl. Ook de webcare medewerkers van onze Klantenservice staan voor je klaar. 

Wat staat er op mijn factuur?

Je ontvangt één factuur voor je DELTA Flexpakket met daarin verwerkt de verbruikskosten van de afgelopen maand en de abonnementskosten voor de huidige maand.

Zakelijke Klantenservice 

Meer weten over glasvezel mogelijkheden binnen zeeland?
Neem contact op met onze zakelijke klantenservice of klik hier voor meer informatie.

+31 (0)118 - 22 55 55
(normaal tarief)

ma t/m vrij: 08.00 - 21.00, za: 09.00 - 13.00 

Klantenservice 

Voor vragen over internet, televisie of telefonie
buiten Zeeland


+31 (0)118 - 22 55 85
(normaal tarief)
 

ma t/m vrij: 09.00 - 21.00, za: 10.00 - 16.00