Vragen

Wij helpen je graag op weg. Op deze pagina geven we je informatie voor het beantwoorden van je vraag of
het verhelpen van een storing.

Inloggen MijnDELTA

Inloggen MijnDELTA

Regel je zaken snel en eenvoudig online via MijnDELTA. Heb je nog geen account? Maak dan een DELTA account aan.

 

Inloggen MijnDELTA

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wij helpen je graag verder. Bekijk de veelgestelde vragen.

 

Naar de veelgestelde vragen

Zijn de zenderpakketten maandelijks opzegbaar? 

Alle extra zenderpakketten zijn bij DELTA maandelijks opzegbaar. De flexibele opzegvoorwaarden geven je de mogelijkheid om een zenderpakket uit te proberen en zo te ontdekken waar je het liefst naar kijkt. Pakketten lopen bij het uitblijven van opzegging gewoon door, hier hoef je niets voor te doen. Houd rekening met een maand opzegtermijn.

Wat zijn de contactgegevens van DELTA?

Tegen welke vraag je ook aanloopt, DELTA helpt je graag snel het juiste antwoord te vinden. Misschien lukt dat al binnen een paar minuten, bijvoorbeeld omdat jouw vraag ook door andere klanten is gesteld en we het antwoord dus meteen kunnen geven. Klik hier voor de meest gestelde vragen. 

Liever iemand spreken?
Dat kan! Bel ons op 0118-22 55 25 (tarief 088-nummer). We zitten doordeweeks van 09:00 tot 21:00 uur voor je klaar. Op zaterdag zijn we van 10:00 tot 16:00 uur bereikbaar. Administratieve vraag? Bel dan doordeweeks tussen 09:00 en 17:00 uur. Wat je vraag ook is, we komen er samen uit!

Wat staat er op mijn factuur?

Wij vinden het belangrijk dat onze facturen duidelijk zijn. Onze facturen zijn dan ook altijd op dezelfde manier opgebouwd. Een uitzondering is de factuur nadat je een wijziging hebt doorgevoerd. Omdat DELTA altijd vooruit factureert kan zo'n factuur betrekking hebben op voorgaande maand.

Voorbeeld: Op de eerste factuur wordt een deel van de maand november in rekening gebracht. Namelijk vanaf het moment van de pakket-activatie. Ook betaal je vooruit voor december.

Voorbeeld eerste factuur
Voorbeeld eerste factuur: Periode Product Bedrag
11 november 2018 - 30 november 2018 DELTA Flexpakket €22,50
1 december 2018 - 31 december 2018 DELTA Flexpakket €45,00
Totaalbedrag   €67,50

Op de volgende factuur wordt alléén de maand januari vooruit gefactureerd. Dit is de vooruitbetaling die je elke maand zult terugzien. Als je niks aanpast, is de volgende factuur dus net zo opgebouwd.

Voorbeeld factuur
Voorbeeld factuur: Periode Product Bedrag
1 januari 2019 - 31 januari 2019 DELTA Flexpakket €45,00
Totaalbedrag   €45,00

 

Klantenservice 

Voor vragen over internet, televisie of telefonie
buiten Zeeland


+31 (0)118 - 22 55 25
(normaal tarief)
 

Helpdesk (technisch)
maandag t/m vrijdag: 09:00-21:00
zaterdag 10:00-16:00

Service (administratief)
maandag t/m vrijdag: 09:00-17:00

Online (chat/webcare)
maandag t/m zondag: 09:00-21:00

 

 

Zakelijke Klantenservice 

Meer weten over glasvezel mogelijkheden binnen Zeeland?
Neem contact op met onze zakelijke klantenservice of klik hier voor meer informatie.

+31 (0)118 - 22 55 55
(normaal tarief)

maandag t/m vrijdag: 08.00 - 21.00
zaterdag: 09.00 - 13.00